شهید احمد حجتی
شهید احمد حجتی
امت عزيز اتحاد و تلاش بيشتر براي ساختن كشور اسلامي و برافراشتن پرچم اسلامي در سراسر جهان ، پيروي از خط امام تا مرز شهادت ، از آگاهي مردم جلوگيري نكرده و آن امتي كه تمام هستيشان را براي اسلام فدا كرده و مي كنند در مسير راهنمائي بسوي ارزشهاي اسلامي هدايتشان كنيد .

متن وصیت نامه شهید احمد حجتی رزمنده اسلام ، پاسدار و معلم

بســـــم الله الرحمــــن الرحیــــــم

پس از حمد و سپاس خداوند یکتا و درود بر محمد مصطفی (ص) و درود بر ائمه معصومین (ع) و درود بر رهبر عظیم الشان انقلاب آیت الله العظمی نائب الامام خمینی کبیر و درود بر فقیه عالی قدر آیت الله منتظری و با درود بر شهداء و رزمنگان و درود بر پدر و مادر و همسر و فرزندان و برادران و خواهر و درود بر دوستان و یاران باوفایم و سلام بر همه مؤمنین و افراد حزب اللهی  به امید شهادت در راه الله ، نکاتی را یادآوری می کنم :

۱ ـ همیشه سعی کنید در خط ولایت فقیه گام بردارید چون شهید رجائی مقلد حقیقی و واقعی امام باشید و از انحراف به چپ و راست بپرهیزید .

۲ ـ پیام ها و رهنمودهای امام ، همواره ارزنده و مرهمی است بر جراحات و التیام بخش خستگی شبانه روزی مردم مستضعف و رزمندگان است بجان و دل گوش کرده و بکار ببرید .

۳ ـ بارها از رزمندگان و عزیزان شنیده ام که می گویند بدیدار امام برویم و یا سخنرانی او را گوش کنیم تا حال بیائیم و نیرو بگیریم .

۴ ـ امت عزیز اتحاد و تلاش بیشتر برای ساختن کشور اسلامی و برافراشتن پرچم اسلامی در سراسر جهان ، پیروی از خط امام تا مرز شهادت ، از آگاهی مردم جلوگیری نکرده و آن امتی که تمام هستیشان را برای اسلام فدا کرده و می کنند در مسیر راهنمائی بسوی ارزشهای اسلامی هدایتشان کنید .

۵ ـ وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه و یکون الذین لله …..

ای مؤمنان با کافران جهاد کنید تا در سرزمین فتنه و فسادی دیگر نماند و آئین همه دین خدا گردد چنانچه ایمان آوردند خدا با اعمالشان بصیر و آگاه است .

۶ ـ در مورد جنگ : ملت باید به جنگ بیشتر بیندیشد و همانطور که امام فرمود رهبر ما طفل ۱۳ ساله است بنابراین جهاد در راه خدا واجب شرعی است .

۷ ـ رزمندگان عزیز سعی کنید فقط برای خدا بجنگید و بس آگاهانه مبارزه کنید و قدر خودتان را بدانید این فرصتها سعادتی است که مفت بدست نمی آید از فرصت نهایت بهره را ببرید .

۸ ـ پیام به اولیاء رزمندگان : شما بارها آرزو می کردید که خود و فرزندتان در کربلا بودید و به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین لبیک بگوئید اکنون آن فرصت برای شما بدست آمده ، فرصت را غنیمت شمارید و بیاری اسلام بشتابید .

۹ ـ پیام به ارگانهای انقلابی ، جهاد ، سپاه : شما فرزندان انقلاب مقدس ایران هستید ، ایمان و فداکاری شما مبین انقلاب است مقاومت شما در برابر سختی ها باید همچون یاران رسول اکرم (ص) در صدر اسلام باشد اگر خدای ناکرده فردی نالایق در بین شما پیدا شد او را طرد کنید و به جایش افراد مؤمن و کاردان بکار گمارید ، افراد دو چهره و منافق را از خود دور کنید که بزرگترین آفت انقلاب می باشند . فرموده استاد محمد منتظری را همیشه در گوش داشته باشید که فرمود : با دشمن انقلابی عمل کنید و اگر نکردید او با شما انقلابی عمل خواهد کرد .

۱۰ ـ دوستان ، برادران ، همرزمان ،اولیاء امور :

برای اینکه مردم از راه راست منحرف نشوند نقطه نظرهای افراد را با نقطه نظرهای امام و اولیاء دین مقایسه کنید ، هر کدام با نظر امام و ولایت فقیه موافق بود آنرا انتخاب کنید ، همیشه فکر نکنید تمام حرفهای شما صحیح و حرفهای دیگران اشتباه است ، لااقل ۱۰% هم احتمال بدهید که دیگران صحیح فکر می کنند و شما اشتباه ، طرفدار حقیقت باشید و به آراء و نظرات دیگران احترام بگذارید . در راه خدمت به ملت عزیز کوشش نمائید و ادامه دهنده راه شهداء باشید و هر کاری را با نام خدا و برای خدا شروع و به انجام برسانید .

فرزندان عزیزم را بخدا می سپارم و امیدوارم که در امر تربیت آنها کوتاهی نشود و در پناه حکومت اسلام افراد شایسته برای اجتماع باشند .

والسلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

۵ / ۲ / ۶۱