تبادل و ترور چه پیامی داشت و پاسخ ایران چه خواهد بود؟
تبادل و ترور چه پیامی داشت و پاسخ ایران چه خواهد بود؟

تبادل و ترور نتیجه مماشات با دشمنان این ملت است. تا زمانی که جلوی نفوذ را نبندیم و تا زمانی که بر پای اقتدار و امنیت کشورمان سرسختانه نایستیم و دست اجنبی را از ساعد قطع ننماییم دشمنان چشم طمع به خون ایران و ایرانی نظیر محسن محسن فخری زاده خواهند داشت. نفوذ و امنیت […]

تبادل و ترور نتیجه مماشات با دشمنان این ملت است. تا زمانی که جلوی نفوذ را نبندیم و تا زمانی که بر پای اقتدار و امنیت کشورمان سرسختانه نایستیم و دست اجنبی را از ساعد قطع ننماییم دشمنان چشم طمع به خون ایران و ایرانی نظیر محسن محسن فخری زاده خواهند داشت.

نفوذ و امنیت ملی

خدا را شکر که دشمنانمان را از احمق‌ها قرار دادی. بزدلان به خیال خام خود با این اقدام بزدلانه ایران را منفعل و بابی را برای مذاکرات می‌گشایند. در چند وقت گذشته تمام مناسبات به گونه‌ای رقم می‌خورد که گویا لیبرال‌های آمریکایی منجی حل بی‌عرضگی‌های ما در مدیریت اقتصادی کشور هستند. قبل و بعد از انتخابات ایالات متحده آمریکا را مشاهده کنید. کارشناسان به اصطلاح اقتصادیِ بورس سرنوشت کشور را در گرو انتخابات و پیروزی بایدن معرفی می‌کنند. با پیروزی بایدن موجی از شادی و سرور را بر چهره لیبرال‌های ایرانی مشاهده می‌کنیم و زمزمه‌های مشمئز کننده آنها در مسئله مذاکرات را دوباره می‌شنویم.

برای نخستین بار چنان انتخابات آمریکا برای مردم ایران مهم می‌شود که هر کس برای خود تحلیلی ارائه می‌دهد. تا قبل از انتخابات آمریکا هزینه‌ها به شکل سرسامآوری بالا می‌رود. با پیروزی بایدن این شرایط به حالت قبل بر می‌گردد. اینها همه نشانه‌ای برای تلقین مذاکرات بود. کالاهای اساسی مدت‌ها در گمرک دپو می‌شود و خبرها حاکی از فساد آنها می‌دهد اما بعد از انتخابات آمریکا دستور ترخیص کالاها به یکباره صادر می شود و قیمت‌ها شکسته می‌شود. اگر این نفوذ نیست نامش چیست. برجام اوباما که خود نتوانست آبی را گرم نماید چطور پیروزی بایدن می‌تواند چنین معجزه‌ای را رقم بزند.

انتقام سخت بازدانده است

سردار دلهایمان را بخاطر مدیریت غلط و انفعالمان ترور می‌کنند. این را من انقلابی نمی‌گویم این را علی مطهری از حامیان جریان تدبیر می‌گوید. سردار دلها چه شد. آن انتقام سخت چه شد. آن سیلی محکم چه شد. همان می‌شود که باز بخواهند دست به ترور بزنند و خون دانشمندانمان را به کف خیابان بریزیند. تا کی باید خون بدهیم. تا کی باید مماشات کنیم. تا کی باید بی عرضگی‌های خودمان را در سبد رای دموکرات‌های آمریکایی ببینیم. اُف بر ما که در وقت مناسب نخواهیم که بدانیم.

کجاست آن اقتدار امنیتی که سردسته یکی از مخوف ترین گروه‌های تروریستی را در آسمان شکار می‌کند و آن را برای عبرت دیگران به چوبه‌دار می‌آویزاند. داعشیان تا به ساختمان مجلس آمدند و دیر متوجه شدیم. احوازیون تا به اهواز آمدند و کشتند و دیر متوجه شدیم. مجازات برای مجرمان باید سخت، پشیمان کننده و در نهایت بازدارنده باشد. قرآن کریم قصاص را حیات معرفی می‌کند. این برای این است که قصاص فی النفسه باب هر جرم دیگری را در نطفه خفه خواهد کرد و در دل مجرمین ترس و هراس ایجاد می‌کنند.

پیام اسرائیلی‌ها در تبادل و ترور چه بود؟

اینکه چرا آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها تلاش زیادی برای آزادی جاسوسان خود در ایران دارد بسیار روشن است. تلاش آمریکایی‌ها برای آزاد سازی و تبادل جیسون رضائیان را فراموش نکرده‌ایم. آزاد شدن جیسون رضائیان در بحبوحه مذاکرات منتهی به برجام یک پیام روشن داشت. اگر جیسون رضائیان اعدام می‌شد ترس از ایران برای مابقی جاسوسان ایجاد می‌شد. ایالات متحده آمریکا در موضوع تبادل جیسون رضائیان این پیام را به تمام جاسوسان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خود داشت که شما تا لحظه آخر مورد حمایت و پشتیبانی ما ‌قرار خواهید داشت پس آسوده به مأموریت خود ادامه دهید ما نیز به هر قیمت حتی شده در عالی ترین سطوح کشوری و رسانه‌ای برای آزادسازی شما اقدام موثر انجام خواهیم داد.

همین تکنیک را اسرائیلی‌ها نیز دنبال کردند. چند ساعت قبل از آنکه شهید محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای ایران ترور شود، جاسوس اسرائیلی کایلی مور گیلبرت طی یک سری مذاکراتِ قهرمانانه اما دیپلماتیک و در کنار شاهکار این جریان یعنی سید عباس عراقچی تبادل و از کشور خارج می‌شود و چند ساعتی  نمی‌گذرد بار دیگر کف خیابان‌های ما رنگین از خون دانشمندان ما بدست اسرائیلی‌ها می‌شود. این دو اتفاق درست هم زمان با سالگرد ترور شهید شهریاری برنامه ریزی شده است تا خصومت خود را پر رنگ‌تر نشان دهند.

تبادل و ترور محسن فخری زاده چه پیامی داشت و پاسخ ایران چه خواهد بود؟ ارائه شده توسط وب سایت رزمندگان

پیام ایران چه خواهد بود؟

وای بر کسانی که راه مماشات را به دروغ به مردم تلقین می‌کنند. وای بر کسانی که راه سازش را به غلط برای مردم تزیین می‌کنند. وای بر کسانی که بی عرضگی خود را به تحریم و غلط کاری خود را به نظر رهبری و فتح و الفتوحات خیالی خود را به تدبیر تعبیر می‌کنند.

جمعه ۷ آذر ۹۹ روزی عبرت آموز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است. اما احمق‌ها خیال کرده‌اند که دوباره می‌توانند تکرار مذاکرات سراسر پوچ را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل نمایند. احمق‌ها خیال کرده‌اند با ترور دانشمندان ما می‌توانند هراس ایجاد کرده و ملت ما را وادار به مذاکرات دو سر باخت نماید.

پیام اسرائیلی‌ها در تبادل و ترور روشن بود، پاسخ ما نیز باید روشن و واضح باشد.

با وبسایت رزمندگان همراه باشید.