شهید بختیار بهبودی
شهید بختیار بهبودی

وصیت نامه سردار رشید اسلام بختیار بهبودی فرزند غلامحسین بهبودی ‹‹ بســــم الله الرحمــــن الرحیـــــم ›› سلام و درود بر حضرت محمد (ص) و خانواده مطهرش . سلام و درود به حضرت علی (ع) و یازده فرزندش . سلام بر پیرمرد قرن پیر حقیقت ، پیر طریقت ، پیر شریعت یاور ضعیفان امام خمینی . […]

وصیت نامه سردار رشید اسلام بختیار بهبودی فرزند غلامحسین بهبودی

‹‹ بســــم الله الرحمــــن الرحیـــــم ››

سلام و درود بر حضرت محمد (ص) و خانواده مطهرش . سلام و درود به حضرت علی (ع) و یازده فرزندش . سلام بر پیرمرد قرن پیر حقیقت ، پیر طریقت ، پیر شریعت یاور ضعیفان امام خمینی . سلام به شهیدان پیرو راه حقیقت و کمال پیرو راه انبیاء واسلام پیرو راه علی (ع) و سلام به کودکان خردسال بسیجی ،سلام به کلیه پاسداران با اخلاص ، سلام به حرکت مردم مسلمان ، سلام به بچه های جهادگر شهرستان ها ، سلام به راننده های لودر و بلدوزر جبهه ها ، سلام به موتور سوارهای انقلاب اسلامی ، سلام به کلیه گروه های گشتی که بطرف دشمن می روند.

سلام به کلیه تفنگداران روی خاکریزها ، سلام به تک تیراندازها ، سلام به آرپی جی زن ها ، سلام به خلبانان و چتربازان ، سلام به مجروحان با ایمان ، سلام به خمپاره اندازان ۶۰ میلیمتری ، سلام به آبهای گل آلود و خار و خاشک ها ، سلام به گرد و خاک جاده های پر پیچ و خم جبهه ها ، سلام به راننده های پی ام یک و نفربر و تانک که مواظب بچه های پیاده جلو هستند ، سلام به نگهبانان با شرف، سلام به دیده بانان خمپاره ها و توپخانه ، سلام به خاکها و هیجان ، سلام به خمپاره هائی که زمین می خورند ، سلام به بچه های امدادگر ، سلام به سرو صدای مخصوص حمله ، سلام به انفجارها ، سلام به نارنجک اندازها.

سلام به جر و بحث  ها ،سلام به کسانی که مهدیه می سازند ، سلام به دعاخوان های با اخلاص ، سلام به فقرا و دهاتی های با وجدان ، سلام به بچه های پابرهنه و عریان ، سلام به جوانان با سواد با ایمان این حرکت و انقلاب ایران مکتب قرآن ، سلام به بچه های مدرسه و دبیرستان های دهات ، سلام بر دختران دهاتی پاک ، سلام به مریضها و بیمارها ، سلام به کسانی که درد را تحمل می کنند ، سلام به کسانی که سوره والعصر می خوانند ، سلام به کسانی که به هر عنوان لله کار می کنند ( ان الله علی کلّ شیّ قدیر ) سلام به نقطه ب بسم الله .

وصیتم به پدرم این است که تحمل بکند و گذشته خود را بیاد بیاورد برای من اصلاً گریه نکند و از کسانی برای تشیع جنازه دعوت کند که تظاهری در پیش نباشد آدمهای با خدا و با اخلاص باشند پیکر خفته ام را پیش مادرم واقع در امامزاده کمال قزوینی ضیاآباد منتقل کنید و کنار قبر عمه ام دفنم کنید روی هیچ چیزی ننویسید کلیه عکس های نظامی و جنگی مرا روی قبرم جاسازی کنید همسرم امیدوارم انشاءا… که مرا ببخشید مرد خوبی برای تو نبودم و بچه ها را مثل خودت پرورش بده پای بچه هایم را به مسجد و جماعت باز کن …… کلیه نوشته ها و خاطراتی که دارم برای پسرم بخوانید و بگوئید پدرت در محیطی مبارزه با نفس کرد.

بیاری ایزد متعال خودش را به این درجه رساند که واقعاً فکر می کنم گناهکار و ناپاک می باشم اگر خدا بخواهد خواهم رسید افتخار کند هر چند واقعاً و اصلاً در آن راه لیاقت ندارم شاید برسم و بشوم هر دردی از خدا برسد نوش جان خواهم کرد . که خیلی شیرین است بچه های قلعه مرغی روزی در خانه ام جمع شوند و روضه ابوالفضل (ع) برگذار کنند شاید مرگ من باعث شود بطرف امام خمینی بیایند و او را یاری کنند و با بدیها مبارزه کنند و جنس های خارجی نخرند بچه های مکانیک مهندس دکترهای ایرانی را دوست داشته باشید و نماز بخوانید .

ای شهید جاودانه خواهی ماند                              زیرا که هنوز اول عشق است

‹‹ والسلام ››