سید ابراهیم صفوی
سید ابراهیم صفوی
اينجانب سيد ابراهيم صفوي وصيت مي كنم پس از مرگ من همسرم وصي من باشد و سرپرستي كودكانم را بعهده بگيرد و آنچه دارم تمامي از آن فرزندانم مي باشد .

متن وصیت نامه سید ابراهیم صفوی

اینجانب سید ابراهیم صفوی وصیت می کنم پس از مرگ من همسرم وصی من باشد و سرپرستی کودکانم را بعهده بگیرد و آنچه دارم تمامی از آن فرزندانم می باشد . همسرم در صورت موافقت خودش می تواند بماند و کودکان مرا سرپرستی نماید و می تواند هم آزادانه بود . اختیار با خودش است و مجبور به ماندن نیست . مبلغ ۵۷ هزار تومان به برادرم سید یحیی بدهکارم آنرا باید به ایشان بپردازید . و مبلغ چهل هزار تومان از برادر سید محمد سجادی که برادر تیموری در سپاه قسمت دفتر جنگ ایشان را می شناسند طلب دارم که از آن تیپ می باشد که برای پول زمین باغ داده ام که مال بیت المال است و باید به تیپ برگردانده شود .

اگر زمین را نمی خواهد به کس دیگری بفروشید و پولش را به برادر تیموری در دفتر جنگ بدهید .مبلغ ۱۰ هزار تومن از صمد فرهنگ طلب دارم که از ایشان بگیرید و به برادر تیموری بدهید . مبلغ چهار هزار تومان از سید علی اصغر طلب دارم که آن را هم به برادر تیموری بدهید و زمینی که در باغ حاج آقا دارم بفروشید که قول نامه آن در قرآن است و حتماً بفروشید چون مبلغ ۱۵۰ هزار تومان آن را به برادر تیموری بدهید .

مبلغ ۷۵۰۰ تومان در بانک قرض الحسنه دارم آنرا به حساب تیپ واریز کنید اگر زمین را نتوانستید بفروشید ماشین را بفروشید و آن مبلغ را که گفتم به برادر تیموری بدهید و اگر زمین را فروختید ماشین را نفروشید چون مال محمد رضاست خانه را برای محمد رضا و فرزند آینده اگر پسر بود و اگر دختر بود خانه مال محمد رضا بشرطی که خواهرش تا آن موقع که به خانه احتیاج دارد از آن استفاده کند و اگر قبل از ازدواج سمیه و مریم خواستند خانه را بفروشند باید به آنها هم سهم بدهد بطور قانونی . کتاب ها و کلیه وسایل شخصی من برای کودکانم است . تلویزیون رنگی را هم بفروشید و پول آنرا به حساب تیپ برادر تیموری بدهید .به برادرم حاج سید یحیی بگوئید که از همه اقوام و دوستان و آشنایان برایم حلالیت بطلبند .

و اگر کسی از من طلب داشت به او بدهید و از حقوق من برداشت کنید .

برادرانم ، خواهرانم ، مادرم و همسرم : نکند خدای نکرده مانند تعدادی از خانواده های شهداء بخواهید از خون من استفاده کنید که از شماها نخواهم گذشت و در این صورت شماها را نخواهم بخشید .

اگر قانونی حقی دارم و خودشان خواستند بدهند بگیرید و گرنه چنین درخواست نکنید .

برای من ۱۷ سال نماز و روزه بخرید ( بخصوص در این چند سال اصلاً روزه نگرفتم و کفاره آنها را هم بدهکارم ) ترا بخدا خیلی زود اینکار را بکنید . پس از اینکه این وصیت بدستتان رسید . برادرم سید یحیی اینکار را برای خدا انجام بدهد که من از عذاب خدا سخت در وحشتم .

در ضمن یک عدد ویدئو در خانه مان در بالای حمام هست که مال تیپ است آنرا هم به برادر تیموری تحویل بدهید .

مادرم ، برادرم ، همسرم ، خواهرانم ، دوستانم ، اگر برایتان امکان دارد هر موقع که توانستید برایم روضه زهرا بگویید بخوانند .

همسر عزیزم : تنها سر مزار من نیا که من راضی نیستم اجازه نمی دهم زیادهم نیا بلکه هر چه دیرتر بیائی بهتر است .

شب سر مزار من نمان و برایم دعا کن . نمازت را بخوان به فرزندانم نماز بیاموز که انشاءالله دو سال دیگر باید نماز بخوانند . موقعی که نماز می خوانی هم خودت و هم بچه ها را بگو برایم دعا کنند و تو دعا کن تا آنها آمین بگویند . برایم زیاد طلب مغفرت کنید که وجودم را گناه گرفته و اگر خدا مرا نیامرزد چه خاکی بر سرم کنم .

همسر مهربانم که خیلی ترا دوست دارم و همیشه بیادت هستم بدان که شهیدان زنده هستند و من شما را رها نخواهم کرد و همیشه و همه جا بیاد تو هستم . اگر می خواهی در آخرت شفاعت ترا بکنم حجابت را نگهدار و نمازت را بخوان و به کودکانم درس زینب بودن و حسین زندگی کردن را بیاموز . خداوند ترا ببخشد و با زهرای اطهر محشور کند به کودکانم مهربانی کن بخصوص به سمیه و مریم .

آنها را نکند خدای نکرده ناراحت کنی آنها را جای من ببوس و محمد را همچنین که او جانشین من میباشد .

خداحافظ همگی شما  التماس دعا دارم

ساعت یازده و نیم شب

دوشنبه ۲۰ / ۱۲ / ۶۳