شهید علی اصغر امینی بیات
شهید علی اصغر امینی بیات
ششم فروردين ماه سال 1341 ه ش در روستاي زرند ساوه ديده به جهان گشود. از آنجايي که خانواده اش، مذهبي و متدين و محبّ اهل بيت (ع) بود، او نيز از کودکي با دنياي عشق و محبّت و معنويّت آنان آشنا شد.

وصیت نامه پاسدار شهید علی اصغر امینی بیات

بســــم الله الـــــرحمن الرحیـــــم

با سلام و درود بر امام زمان حجه بن الحسن (عج) و نائب بر حقش امام خمینی و درود و سلام بر تمامی رزمندگان اسلام و تمامی شهدای انقلاب اسلامی و به امید اتحاد جماهیر اسلامی در این برهه از زمان که آمریکای جنایتکار به دست مزدور سرسپرده اش صدام ، ما را وادار به جنگ تحمیلی کردند توفیق این را یافتم که در کنار رزمندگان اسلام باشم تا در این دانشگاه درس فداکاری ، ایثار و شهادت را بیاموزم تا بتوانم بیاری خداوند بزرگ و الطاف بیکرانش در کنار رزمندگان ، رزمنده کوچکی باشم .

خدایا ما چه هستیم و که هستیم با چه روشی می توانیم با تو دیدار کنیم . خدایا چه بگویم . خدایا در مقابل تو توان سخن گفن ندارم ، خدایا توفیق شهادت به ما بده و ما را بپذیر .

ساعت ۵/۴ بعد از ظهر سه شنبه ۲۲ / ۴ / ۶۱ است ، غوغائی است که توان گفتن ندارم .

رزمندگان با بازوبند و پیشانی بندهای خود از هر طرف به طرف دیگر می روند همه آماده اند ، همه با تمام تجهیزات آماده شده اند که تا به امید خدا با رمز حمله بر قلب دشمن زبون بتازند و مزدوران بعثی را به خاک وخون بکشند دشمن کم و بیش متوجه شده و آخرین تلاشهای مذبوحانه خود را می کند .

خدایا چه سعادتی که توفیق این را یافتم تا در عملیات شرکت کنم .

امت قهرمان و شهید پرور ایران چه کنم که توانائی به قلم در آوردن این صحنه های شورانگیز و روحانی را ندارم . پدران ومادران اگر ما فرزندان شما در این جبهه ها شهید می شویم لازمه انقلاب است فکر اینرا نکنید که فلان کس رفت و دیگر کسی نیست جای او را بگیرد . همین شهادت هاست که انقلاب را به اوج خود می رساند با افتادن هر کدام ازما بر زمین فرزندان ما جای ما را خواهند گرفت .

ای خون گرم بریز تا درخت اسلام بارور شود .

و اما نصیحتی با پدرومادرم : درود بر شما که با تربیت خود توانستید ما را تا اینجا برسانید . پدرم حدودی به شما بدهکارم که خودتان رسیدگی اش کنید .

امیدوارم که با همه بدیها مرا ببخشید .

و اما همسرم امیدوارم که انشاءالله با صبر خدائی و تحمل انقلابی فرزندمان ( باقر ) را با تربیتی صحیح به اجتماع انقلابی تحویل بدهی .

از لحاظ تدریس و کارهای اجتماعی دیگر باقر را حسین آقا به کارشان رسیدگی بکنند . حدود دو ماه نماز و روزه دارم که برایم بگیرید .

‹‹ والسلام ››

بیات ۲۲ / ۴ / ۶۱