شهید یوسف افشاریان
شهید یوسف افشاریان

وصیت نامه شهید یوسف افشاریان بسمه تعالی«الذین امنوا یقاتلون فی سبیل الله و الذین کفروا، یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلوا اولیاء الشیطان ان کیدالشیطان کان ضعیفاً»بنام الله حرمت خون شهیدان، بنام خداوند در هم کوبنده ظالمان و ستمگران با سلام بر شهیدان عزیز انقلاب اسلامیمان و سلام بر امام خمینی عزیز این قلب تپنده میلیون […]

وصیت نامه شهید یوسف افشاریان

بسمه تعالی
«الذین امنوا یقاتلون فی سبیل الله و الذین کفروا، یقاتلون فی سبیل الطاغوت فقاتلوا اولیاء الشیطان ان کیدالشیطان کان ضعیفاً»
بنام الله حرمت خون شهیدان، بنام خداوند در هم کوبنده ظالمان و ستمگران با سلام بر شهیدان عزیز انقلاب اسلامیمان و سلام بر امام خمینی عزیز این قلب تپنده میلیون ها فرد جهان، و درود بر این ملت شهید پرورمان که این چنین فرزندان خود را آماده جهاد در راه خدا می کنند و این ملت شکست ناپذیر با رهنمودهای خمینی عزیز این قلب خروشان این امت حزب اله نقشه های ابر قدرت شرق و غرب و مزدوران داخلیشان را یکی پس از دیگری خنثی خواهند کرد.

آمریکای خیانتکار بداند که ما از شهادت باکی نداریم زیرا جان را خداوند منان به ما داده و در راه او خواهیم داد و شهادت بر فرزند قرآن مانند مادری است که تنها فرزندش را در آغوش می کشد. شهادت نقطه اوج و آرزوی مسلمین است در اسلام آنچه منجر به مرگ آگاهان در راه هدف مقدس می گردد به صورت یک اصل درآمده و نام آن جهاد است هرکه لیاقت یافت باب جهاد به رویش گشوده می شود هر فردی شایستگی مجاهد بودن در راه اسلام را ندارد خداوند این در را به روی دوستان خاص خویش گشوده است.

شهادت شربتی است که هر کس توان آن را ندارد بنوشد مگر آنکه خود را از تمام قید و بندهای ظاهری اعم از مال و جان باشد من از خداوند منان طلب کردم تا زمانی که به مقام شهید نرسیدم شهید نشوم این را خود می دانم که آخرین لحظات خوشم زمانی است که چشمانم بسته می شود «انا لله و انا الیه راجعون» و چند سخن با اهل خانواده خودم، پدر و مادر و همسر و فرزندانم و برادرانم و خواهرانم و دوستان و آنانی که مرا تشییع می کنند از نبودن بنده که در جمع فشرده شما نمی باشم ناراحت نباشید و برای این بنده حقیر خدا از خداوند طلب آمرزش کنید. زیرا خودآگاهانه پا به میدان نهاده ام و برای من گریه نکنید خوشحال باشید و بر خود ببالید زیرا برای شما افتخاری هستم که در تاریخ اسلام ثبت خواهد شد.

بنده را با لباس خود دفنم کنید تا در روز قیامت با همان لباس خود با بدنی پاره پاره در برابر سالار شهیدان حسین (ع) حاضر شوم و بگویم حسین جان اگر در کربلای خونین تو نبودیم، امروز به یا دکربلای تو و برای یاری دین تو این گونه پاره پاره شده ام. ضمناً مرا در کنار برادران عزیزم که در بیجار سر بر تربت پاک نهاده اند دفنم کنید.
به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار
جامه من کفن سرخ من است که به تن کرده ام از عشق و امید
گر که توفیق شهادت یابم غسلم از خون تن خود بدهید

آنزمانی که وطن در خطـر اسـت

خــون شــهید می‍دهـد پیغام

ای عــزیزان هم بــر پاخیزید

روز جنگ است و جهاد است و قیام


یوسف افشاریان