شهید سعید بارباز اصفهانی
شهید سعید بارباز اصفهانی

وصیت نامه رزمنده رشید اسلام پاسدار شهید سعید بارباز اصفهانی بســـم ا…. الـــرحمــــن الـــرحیــــــم ان ا… اشترمن المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل ا… فیقتلون و یقتلون و عبداً علیه حقاً . خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده و آنها را در راه خدا جهاد […]

وصیت نامه رزمنده رشید اسلام پاسدار شهید سعید بارباز اصفهانی

بســـم ا…. الـــرحمــــن الـــرحیــــــم

ان ا… اشترمن المؤمنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فی سبیل ا… فیقتلون و یقتلون و عبداً علیه حقاً .

خدا جان و مال اهل ایمان را به بهای بهشت خریداری کرده و آنها را در راه خدا جهاد می کند که دشمنان دین را به قتل رسانده و یا خود کشته شوند این وعده قطعی است او … .

شهادت می دهم به یگانگی ذات مقدس باری تعالی و رسالت خاتم النبین محمّد مصطفی و وعده حتمی خدا برای روز جزا و امامت دوازده امام معصوم از علی (ع) تا حضرت مهدی (عج) و ولایت بی چون و چرای امام امت این دلسوخته اسلام و مستضعفین اسلام …. قصد نمودم که بر طبق سنت رسول اکرم وصیتی بکنم اما ترسیدم از اینکه خدای ناکرده نفس اماره ام تمایلی پیدا کند بر اینکه بگذار وصیتنامه ای بنویسم تا بعد ازمن بگوئید عجب وصیتنامه ای بود و به هر حال مردد ماندم که اگر ننویسم سنت رسول اکرم (ص) را گردن ننهاده ام و اگر بنویسم ممکن است خلوص نداشته باشم و هدف نیز ناشناخته بماند تا بالاخره تصمیم به نوشتن کردم و پناه می برم به خدا از اینکه در این لحظات بزرگ اسیر شیطان ریا نگردم .

برادران و خواهران حزب الهی همگی شما شاهد سقوط اخلاقی جامعه در زمان رژیم منهوش شاهنشاهی بوده اید . همگی مطلعید که چگونه طاغوتیان جوانان پاک و معصوم ما را در سراشیبی های سیاه فساد سوق می دادند همه می دانید که ارزشها در بین جوانان چه شده بود . و در میان افراد مسن چه جملگی خوب می دانیم که الگوی ما غرب لجن زده و متعفن بود .

الگوی زمان ما فاحشه های هنرپیشه غربی شده بودند و الگوی مردان جنایتکاران فاسد غربی …. آری همه می دانیم به کدامین سوی می رفتیم راستی فرق یک مسلمان ایرانی با یکجوان فرنگی ماآب غربزده ایرانی دیروز چیست ؟ کدامین سوی می رفت و برده می شود ؟

آیاگر کسی ذره ای ازفطرت پاک انسانی را به همراه داشته باشد می تواند دیروز مکدر جامعه را ترجیح دهد ؟چرا فراموش کرده بودیم که به آن شکل در آمده بودیم ، آیا غیر از ارزش ها و معیارهای متعالی اسلام بوده و هست ؟ که اینگونه امروز جوانان عاشق حق تعالی را به مسلخگه عشق می برد تا دو دستی حیات خویش را تقدیم خدا کنند تا در میان خون آنها جامعه راه هدایت را از ضلالت بیابد آیا جز این بود که اسلام  را از منجلاب عفن و تاریک فساد نجات داد ؟ آیا جز اسلام بود که جامعه ما را از تاریکی بسوی نور بیرون برد ؟

آیا جز اسلام بود که شخصیت از دست رفته ما را و اصالت اسلامی ما را به خودمان برگرداند و به ما آموخت چگونه بایستی زندگی کرد و چگونه بایستی استوار و با اتکاء به ا… نفی تمامی قدرتهای استکباری و در حال حاضر امریکای جنایتکار و روسیه تجاوزگرو اسرائیل غاصب نبود و چگونه بایستی از شرف حریت انسان دفاع نمود و چگونه بایستی در بارگاه الهی در میدان جنگ جان داد و حماسه حسین (ع) را بعنوان یک ارزش والای اسلامی زنده کرد آیا رسیدن به سرزمین نور سرزمینی که امروز به آن رسیده ایم و فردا به سرزمینهای روشنتر رسیدن را مرهون که هستیم ؟

بدیهی است کسی شک ندارد که این امام عزیزمان این فقیه عالیقدر جامع الشرایطمان و این قلب تپنده مستضعفین جهان و این نامی امروز تاریخ و این ادامه دهنده راه هدایت رسولان و امامان بود که با بیان خویش و عمل خود حقیقت راستین اسلامی را که فراموش کرده بودیم در روح ما دمید و دستمان را گرفت و چراغ هدایتمان گردید تا به حول و قوه خدا توان برگشتن را یافتیم آری این خلف صالح حق بزرگی به گردن این ملت دارد آخراو ما را از کلیه اسارتهای مکنون و آشکار نفسانی وشیطانی ومادی رهانید ، اما هنوز در نیمه راهیم ، شیاطین بزرگ و شیطان چهره های منافقشان به خطر افتاده و این خطر معلول انفجاری است که در خاور میانه تحت عنوان انقلاب اسلامی رخ داده است.

آنها تمامی تلاش خویش را بکار بسته اند تا از سرایت و پیام این انفجار انقلاب اسلامی به سراسر جهان جلوگیری نمایند اما اسلام دین همه است و دین کامل است و بایستی این فداکاری روح نواز الهی مرزهائی که شر و نفاق در بین بشریت بوجود آورده را بشکند و زمینه را آماده سازد تا با ظهور آخرین اندوخته الهی خاندان رسالت و امامت بشریت به زیر پرچم اسلام در آید و ما نیز به عهدی که با حسین (ع) در زیارت عاشورا می بندیم که ….. انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و ولی لمن والاکم وعدو لمن عاداکم ….

همچنان محکم و استوار پابر جائیم و آنقدر در دریای خون برای خدا شنا می کنیم تا به ساحل نجات و پیروزی برسیم و در این راه از بذل جان و مال هیچ دریغ نخواهیم داشت و شعار آخر ما این است که یا شهادت و یا استقرار اسلام در سراسر جهان …. در پایان با عناصر ضد انقلاب داخلی از چپ ترین چپها تا راست ترین راستها و التقاطیون صحبتی دارم که سعی نکنند با دم شیر بازی کنند . این ملت مسلمان است و تابع روحانیت و به این قشر محترم اسلام علاقه مند است و وفادار .

شما نیز سعی ننمائید که بر خلاف مسیر آب حرکت نمایید ، بیایید به این دریای عظیم انسان ها متصل نشوید  در غیر این صورت این ملت شم عناصر کر و کور و نفهم را به دیار نیستی می فرستد و سرنوشت مختوم جز مرگ و ذلت بار نخواهید داشت .

…. برادرانم : اکنون که از میان شما رفته ام انتظار دارم که رهرو راه شهیدان تحت ولایت امام و روحانیت و در خط وی باشید  جبهه ها را خالی نگذارید که اسلام به شما نیازمند است . خواهران عزیز : شما نیز در زندگی سعی نمایید ، سیرت و صورت خویش را بسان فاطمه زهرا کنید . و او را الگو و راهبر خود قرار دهید و حجاب را حفظ کنید که حجاب خروشی است عظیم بر علیه شیطان فساد . قرآن بخوانید ، نیکی به والدین را فراموش نکنید و خود را آراسته به اخلاق اسلامی نمائید.

خدایا ،خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار .نستوه برای نصر اسلام محافظت بفرما . رزمندگان ما را پیروزشان بگردان .

والسلام علیکم و رحمه ا…و برکاته.

سعید بارباز ۱۷ / ۹ / ۶۱