شهید حمید کارگر
شهید حمید کارگر
خدايا پروردگارا تو خود شاهد باش كه ما از هيچگونه ايثار دريغ نكرديم و جاني را كه از تو به امانت گرفته بوديم‹‹ بي دريغ در راهت نثار كرديم تا اين راه خونين هميشه پررهرو باشد و آرزو دارم كه خون سرم در خاك جاري گردد وگمنام باشم››.

وصیت نامه شهید حمید کارگر

خدایا پروردگارا تو خود شاهد باش که ما از هیچگونه ایثار دریغ نکردیم و جانی را که از تو به امانت گرفته بودیم‹‹ بی دریغ در راهت نثار کردیم تا این راه خونین همیشه پررهرو باشدوآرزو دارم که خون سرم در خاک جاری گردد وگمنام باشم››.

اینجانب حمید کارگر فرزند رضا ‹‹ متولد ۱۳۳۹ ››

من شهادت می دهم که خدا یکی است و به یکتائی او اقرار می کنم . او خدائی است که شریک و نظیر ندارد و نیز شهادت می دهم محمّد (ص) بنده او و فرستاده اوست و از جانب پروردگار براستی و درستی و حق و حقیقت برسالت برخاست و من شهادت می دهم که حضرت علی بن ابی طالب اولین امام جانشین به حق پیامبر خدا و ولی خداست و بعد از پیامبر (ص) جانشین او حضرت علی (ع) می باشد . گواهی می دهم که بهشت و دوزخ است و روز رستاخیز یعنی روزی که تمام آفریدگان در برابر میزان عدل الهی از خاک بر می خیرند و خداوند قهار میان بندگانش داوری می کند .

انقلاب اسلامی به رهبریت ولی فقیه امام خمینی رهبر شیعیان جهان بنیانگذار جمهوری اسلامی در وجود اعماق قلب مردم دنیا جا دارد حتی اسلام سیاه و سفید و زرد نمی شناسد ‹‹ اسلام نژاد ›› نمی شناسد رنگ نمی شناسد قیافه نمی شناسد فقط تنها فرقی که بین انسانها ملاک قرار می دهد و فرق قائل می شود تقوا می باشد و مخلص بودن در راه خدا برای اسلام ‹‹ پس اسلام دین برابری و مساوات است زیر پرچم توحید و همین مسئله است که جهانخواران را به وحشت انداخته است چون دیگر نمی توانند با حاکمیت اسلام انسانهای بیگناه را بکشند و استثمار کنند ››

چرا باید هنوز هم تکلیف فلسطین مشخص نشود آیا هنوز هم جنایت بس نیست آیا هنوز هم خیانت سران مرتجع عرب خلیج بس نیست ‹‹ آیا هنوز هم غارت و دربدری بس نیست ›› آخر تا کی زمانی به زودی فرا خواهد رسید با حاکمیت الله نیروهای اسلام به آنچه ( بیت المقدس ) خواهند رفت و پرچم صهیونیسم که بر بالهای منازه قرار دارد پائین می اندازند و پرچم توحید را بر بالای آن برفراز خواهند کرد خدا با ماست و ما انسانهای بیگناه فلسطین و مصر و …. را از زیر چکمه دژخیمان نجات خواهیم داد انشاءالله .

همیشه در زندگی اتکاء به الله داشته باشید و در مقابل تمام گرفتاریهای دنیا صبر را پیشه خود قرار دهید ‹‹ موقعی که روی زمین راه می روید فخر نفروشید یک روز همین خاک بر سر ما ریخته خواهد شد حتی المقدور در محل کار خود صادقانه خدمت کنید مردم را سرگردان نکنید ›› برخورد شما با مراجعین خوب باشد تنها یک خواهش دارم و آن این است که سعی کنید با جریان سازی و خط دیگری درست کردن امام را ناراحت نکنید خون شهداء را پایمال نکنید خانواده شهداء را نراحت و دلگیر نکنید .

در مقابل شهداء بازخواست خواهیم شد . حداقل در زندگی به خود سازی مشغول شوید حداقل نمازهای واجب و نماز جمعه را بر پا دارید این نماز پر صلابت و دشمن شکن را همیشه پر حجم تر و فشرده تر کنید از تهمت به یکدیگر و غیبت خودداری کنید سعی کنید قبل از قضاوت حکم صادر نکنید اول قضاوت و بعد حکم صادر کنید اگر پیام می خواهید بروید پیش آن بسیجی که ۵ الی ۶ سال در جبهه است او به شما پیام بدهد او شما را راهنمائی کند امام را تنها نگذارید بسیجیها را تنها نگذارید و سربازان امام را تنها نگذارید .

ای کسی که در اداره کار می کنی با بیچارگان رفتار خوب داشته باشی با خانواده شهداء رفتار خوب داشته آنها را دلگیر نکنید .

پدرم : سرورم ،من خجالت می کشم در مقابل شما ایستادگی کردم حلالم کنید مرا ببخشید فکرم کار نمی کند چه بنویسم توانائی آن را ندارم چه بگویم ماندم فقط مرا ببخشید .

مادرم پاره تن من ، عزیز من ،توکه شب و روز برایم زحمت کشیدی چگونه از شما قدردانی کنم اگر از زحمات شما در رابطه با من یک کتاب بنویسم هنوز اول آن کاغذ هستم مرا حلالم کن ببخشید که شما را ناراحت کردم . من در مقال شما و پدرم شرمنده هستم اصلاً نمی دانم از کجا شروع کنم یا چه چیزی بنویسم فقط پدر و مادر عزیزان مرا حلالم کنید و ببخشید .

برادران و سرورانم مردان مبارز اسلام به همین طریق راهتان را ادامه بدهید که بزودی موفق خواهی شد شما هم مراحلال کنید فاطمه جان کوچولو مامان را اذیت نکن تو هم درست را بخوان و حلالم کن . همسرم چهار سال ازدواج ثمره آن یک فرزند می باشد ، شاید اخلاق من در رابطه با شما خوب نبوده است ولی خدا می داند من از زندگیم راضی بوده ام و خدا را بارها شکرگزار بودم که چنین همسری را خداوند به من داد .

می دانم که در زندگیت سختی کشیدی ولی خداوند انشاءالله به شما پاداش آنرا در دنیا و آخرت بدهد . همسر خوبی برای من بودی همسرم فرزندم رقیه را خوب مواظب باش از او خوب نگهداری کنید نگذارید گریه یتیمانه کند . مگذار احساس یتیمی کند و رقیه مرا خوب مواظب باشید بزرگ شد بگو بابا تو را خیلی دوست داشت ولی اسلام کمک خواست او رفت افتخار کن در ضمن از تمامی فامیلها و آشنایانم می خواهم که مرا ببخشند و حلالم کنند همسرم از کلیه زحمات پدر و مادرت متشکر و قدردانی می کنم از طرف من سلام برسانید و بگوئید مرا ببخشند . در ضمن وصی بنده پدرم ، مادرم و همسرم می باشند و ناظر هم پدرم و همسرم می باشند .

خدایا پروردگارا ما را ببخش و بیامرز خدایا پروردگارا ما را به درجه شهادت نائل ساز و مگذار در بستر خانه بمیرم . خدایا پروردگارا ما تنها ترا داریم ما را کمک و یاری کن . واسلام ‹‹ خدمتگزار اسلام و مسلمین حمید کارگر ››

خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار ، رزمندگان اسلام پیروزشان بگردان .