شهید حسین پارسا
شهید حسین پارسا
امروز كه به نظرم مي رسد وصيت نامه اي بنويسم به اين خاطر بود كه مرگ را احساس مي كنم و اما بگويم اين احساس نه از روي ترس آينده و يا ترس از حوادثي كه بر ما مي گذرد باشد . بلكه ترسم از اين است كه نسبت به حوادث خوش بين هستم . و اصولاً اين طور فكر مي كنم اين خوش بيني ها از روي خواب خرگوشي است كه ما را به مرگ و هلاكت خواهد رساند و اين حيف است برايمان .

وصیت نامه جهادگر شهید حسین پارسا

بسم رب الشهداء والصدیقین

امروز که به نظرم می رسد وصیت نامه ای بنویسم به این خاطر بود که مرگ را احساس می کنم و اما بگویم این احساس نه از روی ترس آینده و یا ترس از حوادثی که بر ما می گذرد باشد . بلکه ترسم از این است که نسبت به حوادث خوش بین هستم . و اصولاً این طور فکر می کنم این خوش بینی ها از روی خواب خرگوشی است که ما را به مرگ و هلاکت خواهد رساند و این حیف است برایمان .

اما چه روزهایی بر ما می گذرد . از کجا باید شروع کردو فاجعه را باید از کجا آغاز کرد آیا از محرومیت های قرن های پیش باید گفت ، آیا از مظلومیت اسلام باید گفت و از رنجها و دردهایی که کفار و منافقین ، سران زور و زر و تزویر بر ما و بر دل پیامبران وارد کردند بگویم ، آیا بر مظلومیت امامان شیعه و دردهای دل آنها بگویم از کجا آغاز کنم ، از دردهایی که بر عزیز زمانمان می گذرد بگویم .

از کجا باید گفت آیا از دست دادن فرزندان اسلام زمینه ساز انقلاب امام مهدی (عج) سخن بگویم یا از مطهری بگویم از مفتح ؟ عراقی ، چمرانها؟ و… از کجا بگویم که همچنانکه انقلاب ما حسینی بود و رهبرش حسین گونه فجایعی هم که بوجود می آید حوادث زمان حسین را زنده می کند بگویم که مصاف اینبار ما با کفار و منافقین که در یک جبهه مشترک هستند حوادث زمان حسین را زنده کرد . ۷۲ تن شهید شدند و با مظلومیت شهید شدند و … منظره به آتش کشیدن و خراب کردن خیمه های حسین و فرزندان حسین را زنده کردند .

آری از اینجا می گویم زیرا عقیده من و عقیده امت اسلامی این است زیرا آنروز زینبیان آماده مصاف شدند و امت ما هم آماده مصاف شد و بر عادت خود طبل و دهل را فردای فاجعه آوردند و با آنانکه اعلام جنگ داده بودند آمادگی مصاف دادند و دادیم آری می گویم که اینان سید حسینی ها را مورد حمله قرار دادند و می گویم که آنان که بر سوگ اینان نشستند چون انصاری ها را مورد حمله قرار دادند .

و اما ای خدا و ای تاریخ و ای امت تو ،شاهد باش و من شهیدم که این کفار و منافقین برای چه یاغی شده اند آنان بر هیچ کس رحم نخواهند کرد و نمی کنند مگر نه این است که انصاری در سوگ ۷۲ تن نشست و گفت هر روز غسل شهادت می کنم و بشهادتش رساندند اینان مجال سوگواری بر عزیزانمان را نمی دهند وای بر اینکه قدرتی بدست آورند و وای بر اینکه بر ما حکومت کنند .

بار خدایا مبادا آنروز و ما از تو یاری شهادت بر کلمه لا اله الا الله می خواهیم . و شهادت کلمه الله اکبر و شهادت بر حقانیت تو و امت و رسالت پیامبر و امام ترا و شهادت بر حقانیت امامت ولی امر تو ( امام خمینی عزیز ) را و از تو می خواهم که ما را براه امامان مستدام بداری .

بار خدایا می دانم که شهادت ها ما را زنده کرده و زنده می دارد و روشن به مسائل کرد که شهادت چنین خاصیتی دارد پس بر ما بدار شهادت را و توفیق شهادت را از تو خواستاریم از امت اسلام می خواهم این سلاح را برگیرند و بر این راه توفیق پیدا کنند .

از خداوند توفیق شهادت را می طلبم .

      والسلام   ‹‹ حسین پارســـــــا ششم رمضان ››