شهید حسین ساعدی
شهید حسین ساعدی
شهید بزرگوار حسین ساعدی در روستای خلیل آباد از توابع شهرستان خمین در سال 1335در شهریور ماه به دنیا آمد خانوادهای با ایمان و تلاشگر داشت که نام زیبا و جوشنده حسین را بر او نهادند ...

وصیت نامه سردار شهید حسین ساعدی

‹‹ انا سمعنا منادیاً ینادی للایمن ان آمنو بربکم فامنا ››

پروردگارا : به درستی که ما شنیدیم ندا کننده ای را که ندا می کرد از برای ایمان که بگوید به پروردگارتان که ما گرویدیم . آری پروردگارا : این ذخیره خودت ، این بت شکن زمان این مرد بزرگ مرد جهان بشریت و این اسوه تقوا و فضیلت و این بزرگ رهبر انسانیت و این دلسوخته به اسلام و مسلمین و این دشمن تمام مستکبرین و این امید مستضعفین یعنی روح خدا خمینی عزیز نیز صدا در داد و ملت مسلمان را از زیر یوغ ابرقدرت های کثیف به طرف حق دعوت کرد .

و ما هم صدای دلنواز این منادی را شنیدیم که می گفت : ای انسانی که در خواب غفلت فرو رفته ای بیدار شو و به طرف الله حرکت کن که می توانی . و ما هم از جان و دل لبیک گفتیم و به طرف این صدا رفتیم که ما را هدایت به سوی تو کرد .

ای الله ، ما از طرف ظلمت به سوی نور حرکت کردیم خدا را شکر ، خدا را شکر ، خدا را شکر ، و این نور امروز از جبهه ها طلوع کرده است و دارد تمام دنیا را نور افشانی می کند و جهان را از نور عطر پر کرده است که تمامی جهان کفر در این مسائل مانده است که خدایا این نور از کیست و این بوی عطر از چیست که این را درک نکرده اند و نخواهند درک کرد و ین نور از پیشانی آن رزمندگانی است که در دل شب از سنگر بیرون می آیند و با تمام وجود در خدا غرق می شوند .

آنچنانی که در آن شبهای سرد زمستانی که نیمه شب به مسجد میروند برای نماز صبح سر از سجده بر میدارند و با آن حال گریه ای که دارد و این نور از سجده گاه این نوع از رزمندگان است و بوی عطر هم آن موقعی که دارند با خدا راز و نیاز می کنند و به شدت گریه می کنند و این نفس ها به شمارش می افتد و خدا ،خدا می کنند و این نفس ها به بهترین عطر تبدیل می شوند . با سلام و درود بر امام زمان ( عج ) و نائب بر حقش و با سلام بر تمامی شهیدان راه حق و با درود بر رزمندگان اسلام .

و هم اکنون که ین نامه را می نویسم راهم را خوب شناخته ام که این راه حق است و به ا… منتهی می شود و راه دشمن را نیز شناخته ام راه باطل است و به شیطان می رسد و سقوط در جهنم است و دیگر نمی توانم ساکت بمانم تا اینکه دشمن اسلام به حریم اسلامی ما تجاوز کند با اینکه شناخت کامل از آن دارم که باطل است و ما هیچگونه عذر و بهانه ای نداریم چون امام ما فرمود جنگ امروز بین کفر و ایمان است و ما هیچ راه دیگری نداریم جز جنگیدن ولو که همه ما کشته شویم .

اگر صد بار کشته و زنده شویم باید دوباره بجنگیم نمی توانیم بگوییم این جنگ دیگر از مد ساقط شده است تا نابودی تمام کفر باید ایستادگی کرد . چون تمامی کفر به میدان آمده برای از بین بردن قرآن و مذهب تشیع و دارد عزیزان ما را از ما می گیرد . ما دیگر چطور می توانیم ساکت بمانیم و این دو روز زندگی مرگبار خودمان ک هر روز پیش چشمانمان این گل ها پرپر می شوند ادامه بدهیم .

هیهات منه الذله ‹‹ امام حسین ›› ( ع ) ولی برادران عزیز توجه داشته باشید که شرکت در این جنگ هم لیاقت می خواهد و من تنها آرزویم این بود که بتوانم خودم را بسازم که بلکه امام زمان مرا داخل سربازانش بپذیرد . آنجا که امام فرمود مسئله اصلی جنگ است از این صحبت امام خیلی کمک گرفتم و معنوی برادران همسنگرم خیلی به من کمک کرد تا بتوانم داخل لشگریان ا… بمانم و با کفر بجنگم و یک پیام هم به مردم شهید پرور دارم . بیایید قدر این نعمت بزرگ الهی را بدانید که خداوند تبارک و تعالی به ما عنایت فرموده است .

این نعمت رهبری را به ما عنایت فرموده است اگر قدر این نعمت را ندانیم خدای ناکرده این نعمت از ما گرفته خواهد شد . و به قوم دیگری سپرده خواهد شد چون به خاطر دین خداوند قادر است از دینش محافظت کن این همه سرو صدا برای امتحان من و تو بنده خدا می باشد و امروز خدا این اسلام را بدست ملت ایران به امانت داده است .

با رهبریت امام عزیز ،و ما هستیم که باید لیاقت داشته باشیم از این دو نعمت تا آخرین قطره خونمان حفاظت کنیم که خدای ناخواسته کوچکترین ضربه ای به این دو خورده شود ما مسئولیم و هیچ جوابی در درگاه خداوند متعال نداریم و امروز شکرانه این دو قسمت بزرگ حضور فعال مردم در جبهه هاست که امام می فرماید به جبهه ها رفتن واجب کفائی است و بدانید که خواسته شهیدان حضور شما در جبهه هاست و تمام این شهیدان در عین حالی که شهید می شوند نگران آینده این انقلاب هستند که نکند خدای ناخواسته مردم به سستی گرایند .

و ضربه ای به این انقلاب و جمهوری اسلامی زده شود و من از ملت عزیز تقاضا دارم که این برادران را در موقع حرکت به جبهه ها بدرقه کنند و در وقع برگشت از آنان استقبال کنند و آنها را تشویق کنندو به آنها بهای زیادتری بدهند . چون اینها سربازان امام زمان هستند و خدمت به اینها خدمت به امام است و قلب امام را با این حرکاتتان نرنجانید و از روحانیت تعهد پشتیبانی کنید .

و هیچوقت امام و روحانیت مبارز در خط امام را تنها نگذارید از یاران امام حمایت کنید . و از تمام ملت عزیز  و شهید پرور خمین می خواهم که سستی مرا ببخشند و خصوصاً برادران رزمنده ای که مدت ها در جبهه های جنوب با من بوده اند از جمله برادران رزمنده ای که مدتها در جبهه های جنوب با من بوده اند از جمله برادران عزیزم برادر پاسداری که خیلی به گردنم حق دارند عاجزانه و خالصانه می خواهم که مرا ببخشید اگر در ا… مدت که با هم بوده ایم و نتوانستم به شما خدمت بکنم از درگاه خداوند متعال عذر می خواهم .

و یک پیام هم به پدر و مادر عزیزم : اگر نتوانستم فرزند خوبی برای شما باشم و چون شما به غیر از من دیگر پسری نداشته اید می دانم انتظار شما زیاد است امیدوارم که مرا ببخشید . و دلم می خواست که بمانم و به شما خدمت کنم چون شما هم پیر بودید و حامی شما بایستی یکی باشد و دست شما را بگیرد ولی به جای اینکه به شما خدمت کنم زحمت زن و بچه هایم هم به گردن شما افتد و من از این مسائل ناراحت بودم .

چون صدای هل من ناصر ینصرنی پیر جماران راشنیدم و یاد صدای مظلومیت ابا عبدا… الحسین افتادم نتوانستم تحمل کنم و راهی جبهه شدم و زمان ما هم اینطور قسمت بود و امیدوارم که خدا به شما اجر  مزد این زحمات را عطا فرماید امیدوارم که ناراحت نباشید . خواهرانم را سلام می رسانم بچه هایم را سلام می رسانم و بچه هایم را بگذارید درس بخوانند و آنها را با اسلام آشنا کنید و با قرآن آشنا کنید تا آنها هم بتوانند بعداً به اسلام عزیز خدمت کنند و بچه هایم را بخدا می سپارم چون کسی را ندارم که به آنها رسیدگی کند و من چون چیزی نداشتم هر چه که بود مال پدرم بود به این دلیل بدهکاری و طلب کاری آنچنان نداشتم و در پایان اگر جنازه من بدستتان رسید مرا در بهشت شهدای خون پیش عزیزانم دفن کنید که باعث آرامش من شود …                               والسلام

امام را دعا کنید .

خدایا ، خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار

بامید پیروزی اسلام بر کـــــــفر جـــهانــــی