شهید حسن مداحی
شهید حسن مداحی
شهید حاج حسن مداحی در روستای کردامیر از توابع شهرستان شهریار پا به عرصه هستی نهاد. او دوران کودکی را در زادگاهش سپری کرد. و برای ادامه تحصیل در سطح متوسطه عازم تهران شد. حسن در همین دوران به دلیل عشق به اهل‌بیت (ع) و علاقه به اسلام ، به جمع خروشان مبارزان انقلابی پیوست.

وصیت نامه جهادگر شهید حاج حسن مداحی

عضو شورای اجرائی جهاد سازندگی شهریار

با عرض درود فراوان بر انبیاء و اولیاء و شهدای راه حق و آزادگی و رهبری کبیر انقلاب امام و امت و امت شهیدپرور و به امید پیروزی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و آرزوی توفیق خدمت به اسلام و مسلمین وصیت نامه خود را در رابطه دو نهاد انقلابی که همکاری داشته ام می نویسم ، امید است نیروهای متعهد  مسئول با بردباری و صبر و شکیبائی ، سرلوحه حرکت خود را امر به معروف نهی از منکر قرار داده و تقوا پیشه کنند و در جهت تداوم انقلاب اسلامی تلاش و کوشش نمایند تا انشاءالله حاکمیت اسلام در بلاد مختلف جهان به تثبیت برسد.

این حقیر که افتخار همکاری مدتی با حزب مقدس جمهوری اسلامی داشته ام این نهاد را صد در صد در خط امام ، همان خط اصیل اسلام دیدم انشاءا… امت شهید پرور از این تشکیلات اسلامی استقبال نمایند تا بتوانند در آینده برای اسلام و قرآن و انقلاب مفید قرار گیرند تلاش و کوشش این نهاد بر آن است که نیروهای متعهد و مؤمن را در یک صف واحد قرار دهد و بدانید که تشکیلات اسلامی همان سیاست صدر اسلام ، امروز در این نهاد تجلی پیدا کرده است .

امروز که ابر جنایتکاران کفرپیشه منافقین و مشرکین و عناصر ناپاک داخلی و خارجی و معرضین با هم وحدت پیدا کرده اند که انقلاب اسلامی ما را خدشه دار نمایند و در نهایت از بین ببرند بر شماست که با تمسک به حبل ا… برهبری روح ا… جبه های حزب ا… رامتشکل تر نمایید و از یک تشکیلات صد در صد اسلامی حمایت کنید .

جهاد سازندگی شهریار :

این نهاد انقلابی که آگاهانه و هوشیارانه در جهت تکامل انقلاب اسلامی حرکت می کند و جوشیده از قلب امت است تمام تلاش و کوشش این نهاد برای مردم محروم و مستمند است ، ای مردم مستضعف امروز که مشکلات شما بدست پرتوان این برادران برطرف می شود قدر بدانید که این نیروها با روحیه سرشار از خلوص و ایمان به کار روزمره خود ادامه دهند .

و اما پدر حزب ا… حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا ثمری که وقف انقلاب اسلامی شده ای انشاءا… به بزرگواری خودت این بنده و حقیر و گناهکار راببخشی از اینکه مدتی در کنار شما درجهاد سازندگی فعالیت نمودم ولی شاید نتوانسته باشم دین خود را نسبت به اسلام ادا کرده باشم تمام خانواده ام را که ارادت خاصی نسبت به شما دارند اول به خدا و بعد به شما می سپارم که انشاءا… با دلجوئی خود آنها را تسلی دهی و به برادران جهاد سفارش فرمائید در ضمن اینکه جهاد سازندگی می کنند حتماً تقوا پیشه کنند و بر هواهای نفسانی خود فائق شوند چون به تمام برادران جهاد علاقه خاصی دارم .

لذا اسم هیچکدام را نمیبرم ولی بدانند که همیشه یاد ایثارگری ها و گذشت های شما هستم و از شما درس گرفته ام و با شما در این چند سال انقلاب بزرگ شدم و اما از انجمنهای اسلامی ، که در این جا بسیار ضروری است که از برادران متعهدی که نیروهای حزب ا… و انجمن های اسلامی را متشکل نموده اند تشکر و قدردانی کنم برادران و خواهران انجمنهای اسلامی که بعنوان بلندگوی اسلام در روستاها مطرح هستند بدانید که تبلیغات همواره با عمل مؤثر است تا نیروهای بالقوه به فعل و نیروی بالفعل حرکت پیدا کنند و استعدادهای فکری و معنوی نیروها شکوفا شود تا در نهایت در یک صف منسجم قرار بگیرند.

تقاضامندم که به تشکیلات انجمن های اسلامی بهای بیشتر بدهید و در جلسات حضورفعال داشته باشید و تمام ایام ا… در صحنه باشید که رضای خدا و آقا امام زمان (عج) در اینهاست و همین عامل باعث می شود که حاکمیت نیروهای در خط امام در روستا و منطقه به تثبیت برسد و مدتی که در این نهاد انجام وظیفه نمودم انشاءا… که توانسته باشم خدمتی به اسلام کرده و رضایت شما را جلب کرده باشم.

کلیه برادران و خواهران قدر نهادهای انقلابی و نیروهای مؤمن را که نسبت به اسلام و شما خدمت می کنند بدانید و حمایت کنید و اگر کسی هم مسئولیت خود را انجام نداد در تلاش باشید که حتماً به گوش مسئولین برسانید که اقدام لازم را معمول خواهند داشت و تاریخ نشانگر رفتار و اعمال شماست موضع شما مانند حضرت علی (ع) اشداء علی الکفار و روحماء بینهم باشد . از تمام برادران تقاضامندم این حقیر را حلال کنند . خداحافظ .

خدایا مرا این عزت بس که توپروردگار منی

                                                  خدایا مرا این افتخار بس که بنده تو باشم

تو آن چنــانی که من می خــــــــــواهم

                                                  مرا آن چنان کن که تــــو میخــــواهی.

                                           امام را دعا کنید .

                                                مداحی ۱۶ / ۱۱ / ۶۱

اکرم الموت القتل :

گرامی ترین مرگ ها ، کشته شدن در راه خداست .        ( حضرت علی (ع) )