سخنرانی صوتی شهید ابراهیم هادی
سخنرانی صوتی شهید ابراهیم هادی

شهید ابرایم هادی یکی از شهیدانی بودنند که تا آخرین قطره خون پشت رهبر خود ایستادند. شما می توانید در ادامه شخصیت این شهید را بهتر بشناسید.

شهید ابراهیم هادی در شب ۱۶ بهمن ماه ۱۳۶۱ یک سخنرانی انجام میدهند و می‌گویند :

در یکی از جبهه‌های جنوب کشور چند رزمنده دور هم جمع شدند و با هم دست دادند که انشالله همگی بمانند و بتوانند برای اسلام مفید باشند. اما اگر یکی از آنها توفیق شهادت را بدست آورد و به جمع شهدای دفاع مقدس پیوست ؛ در آن دنیا شهادت بقیه رزمندگان را بکند .

در اخر تمامیه افرادی که در آن جمع بودند برای سلامتی رهبر عالی قدر و یارانش صلوات فرستادند.

شخصیت ابراهیم هادی :

شهید ابراهیم هادی

این شهید بزرگوار متولد یک اردیبهشت ۱۳۳۶ در شهر تهران است. ایشان جزو نیروهای مردمی ، داوطلب ، در جنگ عراق و ایران بودند. در عملیات والفجر مقدماتی در جنگ هشت ساله ی دفاع مقدس شهید شدند. در سال ۱۳۸۸ در ایران کتابی با موضوع زندگی شهید ابراهیم هادی نوشته شد که نام آن را سلام بر ابراهیم گذاشتند. این کتاب تا سال ۱۳۹۵ صد بار به چاپ رسانیده شده است.

دوران تحصیلات :

شهید هادی دبستان خود را در مدرسه طالقانی ، دبیرستان خود را در مدارسی چون کریمخان و ابوریحان گذراند.

در سال ۱۳۵۵ توانست دیپلم ادبی خود را بگیرد.

یکی از نمونه هایی که باعث رشد شخصیتی ابراهیم بود ، حضور در هیئت جوانان وحدت اسلامی و همراهی شاگردان استاد مرحوم ( علامه محمدتقی جعفری ) بود.

جاوید الاثر :

این شهید ارجمند همیشه از خداوند میخواست گمنام بماند ؛ زیرا گمنامی یکی از صفت های یاران خداوند است.

وصیتنامه شهید ابراهیم هادی :

در اول وصیتنامه شهید متواضع بودن خود را نشان میدهد زیرا مینویسند که خودشان بیشتر از هرکس محتاج نصیحت و پند و اندرز هستند. قبل از اغاز سخن خود از خداوند تمنا میکنند که بتوانند از زبان یک شهید ، دست به قلم ببرند که اگر مورد عفو الهی قرار گرفتند و به جمع شهدا پیوستند ، عنوان پر افتخار آفرین وصیای شهید را به خود بگیرند. ایشان در ادامه میگویند که از شروع انقلاب اسلامی هر چه کردند برای رضای خدا بوده و همیشه سعی داشتند که خود را مورد اموزش و ازمایش در مقابل آزمایش ها قرار دهند.

شهید ابراهیم هادی

ایشان امیدوار بودند که جان ناقابل خویش را در راه اسلام و پیروزی مستضعفین بر متکبرین از دست دهند.

در ادامه میگویند که درسته از شکستگی‌های پی در پی استخوان هایشان رنج میبرند ؛ اما اهمیتی نمیدهند ؛ زیرا در این مدت لطف و رحمت خداوند را به آنهایی که خالصانه در راه اسلام گام برداشتند دیده اند.

عشق به انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب آنقدر در وجود این شهید بزرگوار شعله ور شده بود که میگویند اگر تکه تکه شوند یا در مقابل سخت ترین شکنجه ها قرار گیرند ، باز نیز او را تنها نخواهند گذاشت.

ایشان تذکر میدهند که همیشه در جهت اسلام و قرآن باشید که هیچگونه مسئله ای مارا از هدفمان منحرف ننماید.

و در اخر میگویند که سعی کنیم هرکاری را که انجام میدهیم با نیت پاک انجام دهیم و هرگز فراموش نکنیم تا خود را نسازیم و تغییر ندهیم جامعه ساخته نمی‌شود.

منبع : سایت آوینی